Jims zet mensen centraal in nieuwe "meer dan fitness" campagne

Jims zet mensen centraal in nieuwe "meer dan fitness" campagne

Fitnessketen Jims lanceert een nieuwe reclamecampagne die hun concept “Meer dan fitness” niet gewoon uitschreeuwt als holle slogan, maar beloftevol invult. Met deze campagne wil Jims niet alleen opvallen in een overvolle fitnessmarkt, maar vooral de verwachtingen verschuiven: fitness is meer dan training en spieren alleen. Het is een plek voor persoonlijke groei, voor verbinding en jezelf herontdekken.

Een campagne met persoonlijke verhalen

De campagne bestaat uit verschillende video’s die telkens het persoonlijke verhaal van een ander hoofdpersonage vertellen. "We kiezen bewust voor human over hardware. Minder toestellen, meer mensen en hun kleine overwinningen. Je ziet personen die trainen op hun manier en groeien op hun ritme. Die werken aan lichaam én geest. Die gesteund worden wanneer het moeilijk wordt, en elkaar vinden in een warme, vriendschappelijke club", zegt Pieter Maenhout, Brand & Campaign Manager bij Jims.

Lees ook